Brze akcije
Objavljeno: 14.03.2020
Obavještavamo studente i poslovne partnere da će se privremeno, od ponedjeljka 16.03. do opoziva mjere, sva komunikacija sa stručnim službama SC Dubrovnik odvijati putem elektroničke pošte i telefona te da do daljnjega neće biti izravnog rada sa strankama.
Djelatnici Studentskog centra nastavljaju obavljati svoj redovan posao i radne zadatke te će žurno i pravovremeno odgovarati na upite studenata i poslovnih partnera putem e-maila i telefona (020/437680). Upućujemo studente i poslovne partnere da Ugovor o obavljanju studentskog posla preuzimaju online (prije početka posla) i isprintaju u 3 primjerka te da odmah po završetku posla ispunjen i ovjeren ugovor skeniraju i dostave u SC na obračun i fakturiranje putem e-maila (scdu@unidu.hr) ili telefaksa (020/437686), a onda primjerak ugovora pošalju poštom.
Navedena mjera uvodi se prvenstveno u cilju suzbijanja širenja pandemije zarazne bolesti COVID-19 uzrokovane koronavirusom te zaštite svih od nepotrebnog izlaganja rizicima zaraze.
Objavljeno: 14.01.2020
Povjerenstvo za raspodjelu 0,5 posto za studentske aktivnosti dodijelilo je bodove i pripadajuća financijska sredstva slijedećim aktivnostima/projektima:
Ostvareni bodovi i dodijeljena sredstva
Projekti koji nisu zadovoljili Kriterije za financiranje studentskih aktivnosti
Objavljeno: 08.01.2020
Objavljeno: 05.12.2019
KONAČNA RANG LISTA ZA PREHRANU
KONAČNA RANG LISTA ZA SMJEŠTAJ
Svi studenti koji su ostvarili pravo na subvenciju za smještaj moraju u Studentskom centru potpisati ugovor najkasnije do petka 20.12.2019. godine. Prilikom potpisivanja ugovora studenti sa sobom moraju donijeti na uvid osobnu iskaznicu te karticu tekućeg računa koju su naveli u prijavi na natječaj.
Objavljeno: 26.11.2019
Povjerenstvo za raspodjelu 0,5% za studentske aktivnosti i Studentski centar Dubrovnik raspisali su javni poziv za financiranje studentskih projekata iz područja kulturnih, sportskih, znanstvenih i edukacijskih aktivnosti namijenjen aktivnostima studentskih zborova, studentskih udruga te studenata.
Detalje o natječaju i kriterijima natječaja kao i potrebnu dokumentaciju možete naći na slijedećim poveznicama:
JAVNI POZIV ZA FINANCIRANJE STUDENTSKIH AKTIVNOSTI
KRITERIJI ZA FINANCIRANJE STUDENTSKIH AKTIVNOSTI
OBRAZAC ZA PRIJAVU PROJEKTA A1
IZJAVA O NEPOSTOJANJU DVOSTRUKOG OPOREZIVANJA A4
Rok za podnošenje prijava je 10. prosinca 2019. godine. Prijave projekata s ispunjenom i potpisanom dokumentacijom te svi dodatni upiti dostavljaju se na mail scdu@unidu.hr
Objavljeno: 04.03.2019
Studentski centar Dubrovnik s danom 4. ožujka 2019. godine omogućuje izdavanje i preuzimanje studentskog ugovora u e-obliku.
Izrada i preuzimanje ugovora vrši se na Vašem osobnom web portalu Studentskog centra Dubrovnik. Prijava na web portal se vrši na: Student servis - Pregled i izdavanje e-studentskog ugovora
Objavljeno: 06.02.2019
Predsjednik Vlade Andrej Plenković, u pratnji ministara Damira Krstičevića i Nine Obuljen Koržinek, župana Nikole Dobroslavića, gradonačelnika Mata Frankovića, članova Projektnog tima i drugih suradnika, obišao je gradilište Studentskog doma u subotu, 2. veljače 2019., u okviru posjeta Vlade Republike Hrvatske Dubrovačko-neretvanskoj županiji.
Objavljeno: 09.01.2019
Zakon o obavljanju studentskih poslova (OVDJE)
Dana 8. studenog 2018. godine stupio je na snagu Zakon o obavljanju studentskih poslova (NN broj 96/2018) iz kojeg izdvajamo:
1.) Ugovor mogu sklopiti redovni/izvanredni studenti i druge osobe sukladno odredbama članka 2. Zakona;
2.) U pravilu ugovor se zaključuje za kalendarski mjesec i između ostalog mora sadržavati podatke o početku i očekivanom trajanju posla te o mjestu rada;
3.) Ugovor o obavljanju studentskog posla svojim potpisima zaključuju prije početka obavljanja studentskoga posla, izvođač, posrednik i naručitelja posla (i uvjet je za početak obavljanja studentskog posla);
4.) Naručitelj posla nakon obavljenog posla na ugovoru popunjava obračun konačnog broja sati ili dana obavljanja posla (količinu posla) i ugovorenih naknada te stavlja svoj potpis, a izvođač svojim potpisom potvrđuje da je suglasan s obračunom;
5.) Naručitelj posla je dužan dostaviti ovjereni ugovor posredniku odmah po završetku posla, a u protivnom posrednik je dužan poslati opomenu;
6.) Naručitelj je dužan posredniku platiti naknade za obavljeni posao najkasnije 15 dana od završetka posla (od zadnjeg dana rada studenta, bez obzira kad je ugovor obračunat i ispostavljena faktura naručitelju);
7.) Ministar za svaku kalendarsku godinu donosi odluku o iznosu minimalne naknade pa tako najmanja neto cijena sata za studentski posao u 2019. godini iznosi 23,44 kn;
9.) Izvođač ima pravo na 50-postotno uvećanje naknade za sate rada u dane državnog blagdana, za rad noću, za prekovremeni rad i za rad nedjeljom.
10.) Inspekcijski nadzor nad provedbom Zakona i Pravilnika provodit će inspektori i drugi ovlašteni službenici nadležni za nadzor propisa iz područja rada, poreza, prireza i doprinosa.
Skrećemo Vam pozornost na prekršajne odredbe ovog Zakona.
Pri prvom izdavanju Ugovora o obavljanju studentskog posla obavezno je potpisivanje Izjave od strane studenta koju možete preuzeti u našem sjedištu ili OVDJE
Dodatne upite vezano za obavljanje studentskih poslova možete postaviti našim djelatnicima osobno, na tel. 437-680 ili putem e-maila:
Vezani dokumenti: Pravilnik o obliku i sadžaju Ugovora o obavljanju studentskih poslova (NN, br. 3/19.)
Objavljeno: 17.10.2018
S obzirom na širu društvenu važnost projekta „Kompleks Studentskoga doma Sveučilišta u Dubrovniku“ prijavom projekta na bespovratno financiranje formiran je i Projektni savjet. Zadaća toga tijela je nadzor te donošenje važnih odluka za provedbu projekta, a čine ga najviši predstavnici Sveučilišta u Dubrovniku (rektor prof. Burum), Dubrovačko-neretvanske županije (župan Dobroslavić) i Grada Dubrovnika (gradonačelnik Franković), te Studentskoga zbora i Studentskoga centra.
Projektni savjet je održao sastanak 16. listopada 2018., a razmatralo se stanje provedbe projekta.
Okončana je procedura izmjene i dopune Ugovora o bespovratnom financiranju. Zbog potrebe provedbe ponovljenoga postupka javne nabave izgradnje bilo je potrebno produljiti razdoblje provedbe projekta, kao i povećati procjenjenu vrijednost izgradnje i opremanja građevine, a u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja osigurana su i dodatna sredstva.
Radovi na gradilištu dobro napreduju, unatoč nedavnoj poplavi koja je potpuno potopila gradilišnu jamu u završnoj fazi iskopa. Ta prirodna nepogoda je izazvala značajan zastoj radova, ali se izvoditelj dobro organizirao i nastoji da se djelovanje više sile što manje odrazi na planiranu dinamiku radova.
S gradilišta je odvezena i privremeno deponirana znatna količina plodne zemlje koja će se moći koristiti i za potrebe drugih gradskih projekata, kao svojevrsni nastavak suradnje Sveučilišta i Grada na projektu studentskoga doma.
Naglašena je važnost izgradnje studentskoga doma za širu društvenu zajednicu zbog osiguranja odgovarajućega smještaja za studente u Dubrovniku. Time će se povećati dostupnost visokog obrazovanja studentima u nepovoljnom položaju, osobito onima iz udaljenijih dijelova županije (dolina Neretve, Korčula, Pelješac) koji sad silom prilika na drugim sveučilištima polaze istovrsne studije koji se izvode i na Sveučilištu u Dubrovniku.
Objavljeno: 01.10.2018
Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za financiranje izgradnje kompleksa studentskoga doma Sveučilišta u Dubrovniku u iznosu od 150,9 milijuna kuna potpisan je 6. srpnja 2016. s razdobljem provedbe projekta od 1. siječnja 2016. do 1. rujna 2018.
Sljedom okolnosti da je u prethodnom razdoblju, sukladno rješenju DKOM-a, trebalo poništiti postupak javne nabave izgradnje te provesti ponovni postupak uz osiguranje dodatnih sredstava za sufinanciranje radova, nije bilo moguće dovršiti provedbu projekta u ugovorenom roku, pa je Sveučilište u Dubrovniku moralo zatražiti izmjenu i dopunu Ugovora, odnosno zaključenje dodatka Ugovoru kojim bi se regulirale novonastale promjene.
Dodatak broj 1 Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava potpisan je 26. rujna 2018., kojim se produljilo razdoblje provedbe projekta do 1. lipnja 2020. Promjenama su obuhvaćeni i neki drugi elementi ugovora, poput povećanja procjenjene vrijednosti izgradnje i opremanja, kao i preraspodjela sredstava među elementima projekta i usklađenje strukture njihova financiranja s ostvarenim dodatnim izvorima financiranja, koji se bitno razlikuju od očekivanih i planiranih u vrijeme izrade projektne i druge dokumentacije za prijavu projekta na bespovratno financiranje.
Objavljeno: 04.08.2018
Svečano obilježavanje početka gradnje studentskoga doma Sveučilišta u Dubrovniku upriličeno je 1. kolovoza 2018. na gradilištu – lokaciji budućega studentskog doma. Svečanosti su prisustvovali, uz rektora prof. dr. sc. Nikšu Buruma i: ministrica regionalnog razvoja i fondova EU Gabrijela Žalac, državna tajnica u Ministarstvu znanosti i obrazovanja Branka Ramljak, zamjenica župana Dubrovačko-neretvanske županije Žaklina Marević, gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković, ravnatelj Studentskog centra Marko Potrebica, predsjednik Studentskog zbora Jakša Ćebo, ravnatelj SAFU-a Tomislav Petric, te državni tajnici Nikolina Klaić i Frano Matušić, saborska zastupnica Sanja Putica, članovi sveučilišnog Senata i Savjeta, zaposlenici i studenti Sveučilišta, mnogobrojni uzvanici... Svečanosti je nazočio i katedralni župnik don Stanko Lasić koji je blagoslovio početak gradnje, nakon čega su političari, uz rektora Buruma i predsjednika Studentskog zbora Ćeba, „lopatom“ prigodno obilježili početak samih radova.
Rektor Burum ovom je prigodom istaknuo aktivnosti projektnog tima koji je predano radio na projektu više godina, uz svoje redovite poslove. Istaknuo je i da ga posebno veseli što je dom namijenjen studentima slabijeg socijalno-ekonomskog statusa te je zamolio susjede da imaju razumijevanja i istaknuo da će Sveučilište pokušati pomoći da što lakše podnesu radove.
Ministrica Žalac naglasila je da je iznimno zadovoljna što može sudjelovati u otvaranju radova te da je ovo trenutno najveći projekt koji se financira kroz operativni program „Konkurentnost i kohezija“. „Projekti koji imaju za cilj razvoj studentske populacije jedni su od prioriteta“, zaključila je ministrica Žalac. „Sveučilište u Dubrovniku jedino je javno sveučilište koje nema studentski dom. Ovaj dom riješit će mnoge probleme u Dubrovniku, a posebno naglašavam, i pomoći u njegovoj internacionalizaciji“, rekla je državna tajnica Branka Ramljak. Predsjednik Studentskog centra Marko Potrebica zahvalio je mnogim osobama koje su pomogle u ovom projektu, koji je započeo prije čak 12 godina. Također, istaknuo je da nismo ušli u EU kako do ovoga projekta vjerojatno ne bi ni došlo, dok je gradonačelnik Franković govorio o samoj lokaciji s čije je jedne strane dječji vrtić a s druge osnovna škola, što znači da su na tom cijelom području mladi.
„Studentski dom riješit će dva ključna problema dubrovačkih studenata a to su smještaj i prehrana, a studenti lošijeg imovinskog statusa napokon će imati priliku studirati u Dubrovniku“ istaknuo je predsjednik Studentskog zbora Jakša Ćebo. Zamjenica župana Marević rekla je da će, nakon što se dom izgradi, Dubrovnik konačno postati sveučilišni grad, dok je ravnatelj SAFU-a Tomislav Petric istaknuo kako nije bilo lako dovesti projekt do ove faze u kojoj je počela njegova izgradnja.
Projekt izgradnje studentskoga doma najvećim se dijelom financira iz bespovratnih sredstava Europske unije, iz Europskoga fonda za regionalni razvoj, i to u okviru operativnoga programa „Konkurentnost i kohezija (2014.-2020.)“, a po Pozivu na dostavu projektnih prijedloga u ograničenom postupku dodjele bespovratnih sredstava „Modernizacija, unaprjeđenje i proširenje infrastrukture studentskoga smještaja za studente u nepovoljnom položaju“. Provedbu projekta sufinanciraju Grad Dubrovnik, Dubrovačko-neretvanska županija, Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Sveučilište u Dubrovniku.
Objavljeno: 13.07.2018
Sukladno ugovoru o javnim radovima, potpisanom 29. lipnja 2018., danas, 13. srpnja 2018., obavljeno je uvođenje izvođača u posao, te s današnjim danom počinju teći ugovorni rokovi gradnje kompleksa studentskoga doma Sveučilišta u Dubrovniku.
Izvođač radova, zajednica gospodarskih subjekata Ing-grad d.o.o., Projektgradnja d.o.o. i Tromont d.o.o., kako je to inače praksa, u idućih 10-15 dana obaviti će neophodne pripremne radnje (organiziranje gradilišta), nakon čega će započeti konkretni radovi, i to iskop građevinske jame za buduću zgradu studentskoga doma. Ugovorena vrijednost radova iznosi 145.953.475,35 kuna (bez PDV), a najvećim dijelom se financiraju iz bespovratnih sredstava Europske unije, iz Europskoga fonda za regionalni razvoj, i to u okviru operativnoga programa „Konkurentnost i kohezija (2014.-2020.)“, a po Pozivu na dostavu projektnih prijedloga u ograničenom postupku dodjele bespovratnih sredstava „Modernizacija, unaprjeđenje i proširenje infrastrukture studentskoga smještaja za studente u nepovoljnom položaju“. Provedbu projekta sufinanciraju Grad Dubrovnik, Dubrovačko-neretvanska županija i Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a rok dovršetka ugovorenih radova je 15 mjeseci.
I ovom prigodom Sveučilište u Dubrovniku zahvaljuje lokalnoj zajednici na svesrdnoj potpori realizaciji toga važnog projekta i moli javnost za razumijevanje u prevladavanju popratnih poteškoća, prometnih i drugih, koje će se javljati tijekom izvođenja radova. U suradnji s Gradom Dubrovnikom i izvođačem radova poduzimamo sve predradnje kako bi se utjecaj gradilišta što manje odrazio na redovito funkcioniranje života u gradu.
Objavljeno: 29.06.2018
Rektor prof. dr. sc. Nikša Burum i predstavnik izvođača radova, zajednice gospodarskih subjekata Ing-grad d.o.o.,Projektgradnja d.o.o. i Tromont d.o.o. Srđan Jončić potpisali su Ugovor o javnim radovima gradnje kompleksa studentskog doma Sveučilišta u Dubrovniku 29. lipnja 2018. u Rektoratu Sveučilišta. Iscrpnije...
Objavljeno: 22.05.2018
Na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda, Sveučilište u Dubrovniku, kao javni naručitelj, kao ekonomski najpovoljniju ponudu odabralo je ponudu zajednice ponuditelja: ING-GRAD d.o.o., PROJEKTGRADNJA d.o.o. i TROMONT d.o.o., u iznosu od 145.953.475,35 HRK bez PDV-a.
Objavljeno: 01.03.2018
Odmah nakon poništenja postupka javne nabave izgradnje u srpnju prošle godine Sveučilište u Dubrovniku je pristupilo zahtjevnoj pripremi za provedbu novoga postupka, a u skladu s promijenjenom zakonskom regulativom, jer je u međuvremenu stupio na snagu novi Zakon o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16).
Javno otvaranje ponuda u ponovljenom otvorenom postupku javne nabave radova velike vrijednosti održalo se 26. veljače 2018. Zaprimljene su četiri ponude, dostavile su ih dvije zajednice gospodarskih subjekata (Ing-grad d.o.o., Projektgradnja d.o.o. i Tromont d.o.o., te Lavčević d.d. i Lavčević-inženjering d.o.o.) te dva pojedinačna ponuditelja (Kamgrad d.o.o. i Strabag d.o.o.). Budući da je u međuvremenu, od provedbe prvoga postupka javne nabave, došlo do osjetnoga porasta cijena izvođenja radova, sve ponude po svojoj vrijednosti premašuju iskazanu vrijednost predmeta nabave za desetak i više milijuna kuna.
Sveučilište u Dubrovniku ima rok od 90 dana (od isteka roka za dostavu ponuda) za analizu ponuda i donošenje odluke o izboru izvoditelja radova izgradnje kompleksa Studentskoga doma. Međutim, osnovni preduvjet za izbor izvoditelja bit će osiguranje nedostajućih sredstava za zatvaranje financijske konstrukcije, s čime će Sveučilište upoznati Ministarstvo znanosti i obrazovanja u uvjerenju da će se uz njegovu potporu osigurati uvjeti za uspješno okončanje ponovljenoga postupka javne nabave i što skoriji početak radova izgradnje Studentskoga doma.