Brze akcije
Objavljeno: 30.11.2020
Nastavno na više upita koje smo zaprimili oko smještaja u domu, a vezano za odluku visokih učilišta u Dubrovniku o prelasku na online nastavu, osim praktične nastave, studentskih vježbi te laboratorijske i terenske nastave, obavještavamo da korisnici smještaja mogu i dalje nesmetano koristiti smještaj pod istim uvjetima kao i do sada. Studentski restoran također nastavlja normalno s radom.
Ukoliko korisnici smještaja zbog prelaska na online nastavu žele privremeno ili do kraja akademske godine iseliti iz doma mogu:
a) raskinuti ugovor o smještaju u studentskom domu pri čemu prestaju sva buduća međusobna prava i obveze studenata i Studentskog centra Dubrovnik. U ovom slučaju studenti su dužni omogućiti i dogovoriti pregled soba te zadužene opreme te sobu isprazniti od svojih stvari i očistiti je. Studenti su također dužni podmiriti sve dosadašanje financijske obveze kao i one koje budu fakturirane narednih dana a odnose se na 11/2020. Raskid ugovora koji se potpiše do četvrtka 3. prosinca podrazumijeva da korisniku nećemo naplatiti smještaj za prosinac.
Korisnici smještaja su se dužni prilikom dužeg izbivanja od deset dana iz studentskog doma, bez obzira da li se radi o privremenom iseljenju ili žele raskid ugovora, obvezno javiti Odjelu smještaja zbog dogovora.
Objavljeno: 02.11.2020
Studentski restoran: 11:30 - 15:00 (ručak) i 18:00 - 21:00 (večera), a nedjeljom od 11:30 do 15:00 sati
Posjetite nas i u Caffe baru Academia od 7 do 22 sata.
Objavljeno: 22.10.2020
Objavljeno: 15.09.2020
Objavljene su upute za useljenje u studentski dom pa molimo da ih studenti detaljno prouče.
Upute se nalaze na poveznici:
http://www.scdu.hr/upute_useljenje
Objavljeno: 13.09.2020
Prije useljenja studenti koji to žele mogu na adresu elektroničke pošte smjestaj.dom@unidu.hr do 20. rujna u 23:59h poslati ime i prezime studenta (cimera) s kojim žele dijeliti dvokrevetnu sobu.
Objavljeno: 12.09.2020
Nakon malo više od dvije godine od početka gradnje studentski dom u Dubrovniku dobio je uporabnu dozvolu te su se tako stvorili preduvjeti za useljenje prve generacije studenata korisnika doma i otvorenje studentskog restorana. Useljenje studenata u dom početi će od 21. rujna za studente.
Objavljeno: 08.09.2020
Objavljeni su konačni rezultati natječaja za subvencionirani smještaj u studentskom domu u Dubrovniku.
Više detalja pogledajte ovdje
Objavljeno: 02.09.2020
Obzirom na brojne upite zainteresiranih studenata obavještavamo da je tehnički pregled objekta studentskog doma u završnoj fazi, te da u narednih nekoliko dana očekujemo dovršetak pregleda i nakon toga izdavanje uporabne dozvole, kao preduvjeta za useljenje studenta i početak rada studentskog restorana. Sobe su opremljene i spremne za prijem studenata a u tijeku je opremanje studentskog restorana.
Objavljeno: 18.08.2020
Objavljeni su privrememeni rezultati natječaja za smještaja studenata u Studentskom domu Dubrovnik.
Više detalja pogledajte ovdje
Objavljeno: 11.07.2020
Otvoren je natječaj za smještaj redovitih studenata u Studentskom domu u Dubrovniku u akademskoj godini 2020./2021. Natječaj je otvoren do 3. kolovoza 2020. godine. Molimo studente da pažljivo pročitaju i prouče svu dokumentaciju a više detalja o natječaju pogledajte OVDJE
Objavljeno: 25.06.2020
Radovi na izgradnji i opremanju studentskog doma nalaze se u završnoj fazi. U tijeku su završni radovi na unutarnjem uređenju, hortikulturi, te na opremanju objekta, što uključuju opremu soba, studentskog restorana i kuhinje, teretane te zajedničkih prostora. Iscrpnije...
Objavljeno: 23.06.2020
Niste još odlučili gdje na ljetovanje ove godine?
Studentski centar Split pripremio je idealan ljetni paket za sve mlade, te po cijeni od 938kn nudi 7 noćenja s polupansionom u hostelima Kampus i Spinut.
Također, možeš rezervirati 7 noćenja u dvokrevetnoj sobi za 675 kuna.
Ponuda vrijedi od 20.07. do 27.09.2020., stoga požuri i rezerviraj svoj smještaj na:
Objavljeno: 14.03.2020
Obavještavamo studente i poslovne partnere da će se privremeno, od ponedjeljka 16.03. do opoziva mjere, sva komunikacija sa stručnim službama SC Dubrovnik odvijati putem elektroničke pošte i telefona te da do daljnjega neće biti izravnog rada sa strankama.
Djelatnici Studentskog centra nastavljaju obavljati svoj redovan posao i radne zadatke te će žurno i pravovremeno odgovarati na upite studenata i poslovnih partnera putem e-maila i telefona (020/437680). Upućujemo studente i poslovne partnere da Ugovor o obavljanju studentskog posla preuzimaju online (prije početka posla) i isprintaju u 3 primjerka te da odmah po završetku posla ispunjen i ovjeren ugovor skeniraju i dostave u SC na obračun i fakturiranje putem e-maila (scdu@unidu.hr) ili telefaksa (020/437686), a onda primjerak ugovora pošalju poštom.
Navedena mjera uvodi se prvenstveno u cilju suzbijanja širenja pandemije zarazne bolesti COVID-19 uzrokovane koronavirusom te zaštite svih od nepotrebnog izlaganja rizicima zaraze.
Objavljeno: 14.01.2020
Povjerenstvo za raspodjelu 0,5 posto za studentske aktivnosti dodijelilo je bodove i pripadajuća financijska sredstva slijedećim aktivnostima/projektima:
Ostvareni bodovi i dodijeljena sredstva
Projekti koji nisu zadovoljili Kriterije za financiranje studentskih aktivnosti
Objavljeno: 08.01.2020