Brze akcije
Objavljeno: 21.03.2022
Povjerenstvo za raspodjelu 0,5% za studentske aktivnosti raspisalo je javni poziv za financiranje studentskih projekata iz područja kulturnih, sportskih, znanstvenih i edukacijskih aktivnosti koje isključivo provode studenti, studentske organizacije i studentski zbor te su isključivo namijenjeni studentima.
Natječaj je otvoren do 31. ožujka 2022. godine.
Detalje o natječaju i kriterijima natječaja kao i potrebnu dokumentaciju možete naći na slijedećim poveznicama:
JAVNI POZIV ZA FINANCIRANJE STUDENTSKIH AKTIVNOSTI
KRITERIJI ZA FINANCIRANJE STUDENTSKIH AKTIVNOSTI
Objavljeno: 02.02.2022
Poštovani,
ovim putem obavještavamo vas da je u sudski registar Trgovačkog suda u Dubrovniku dana 27. siječnja 2022. izvršena promjena naziva adrese sjedišta Studentskog centra Dubrovnik na način da ona sada glasi:
Marka Marojice 2B, 20000 Dubrovnik.
Molimo vas da registrirate ovu promjenu u vašim poslovnim sustavima i evidencijama te da od navedenog datuma dokumentaciju, račune i ostalo vezano za poslovanje šaljete na novu adresu.
Naziv ustanove, OIB, e-mail adrese, telefonski kontakti, podaci o računima tvrtke i dr. podaci ostaju nepromijenjeni.
Srdačan pozdrav,
Studentski centar Dubrovnik
Objavljeno: 04.01.2022
U tijeku je preseljenje Student servisa na novu lokaciju. Od petka 7. siječnja 2022. g. Student servis će raditi u Studentskom domu na adresi Marka Marojice 2b (u blizini ulaza u studentski restoran Obied).
Do povratka zaposlenice s bolovanja rad sa strankama biti će od 9 do 15 sati.
Objavljeno: 14.12.2021
Odlukom ravnatelja o fakturiranju Ug. o obavljanju studentskog posla propisano je da će se Ugovori izdani u 2021. temeljem kojih je posao odrađen do 31.12.2021. godine, obračunati te izdati račun zaključno s datumom 31.12.2021., ako je Ugovor dostavljen u Studentski centar do 14. siječnja 2022. godine.
Ako se takvi ugovori dostave nakon 14. siječnja 2022., bit će obračunati i izdani računi u 2022. s datumom računa iz 2022. godine. (Odluka)
Objavljeno: 15.11.2021
Od 1.1.2022. godine primjenjuje se minimalna cijena sata rada na studentskim poslovima u iznosu od 29,30 kune neto (do 31.12.2021. je bilo 26,56 kn). Odluku ministra možete vidjeti OVDJE.
Objavljeno: 06.09.2021
Objavljeni su konačni rezultati natječaja za subvencionirani smještaj u studentskom domu u Dubrovniku.
Više detalja pogledajte OVDJE
Objavljeno: 17.08.2021
Objavljeni su privremeni rezultati natječaja za smještaja studenata u Studentskom domu Dubrovnik.
Više detalja pogledajte ovdje
Objavljeno: 23.07.2021
Za sve informacije o terminima cijepljenja, vrsti cjepiva i sl. potražite u Zavodu za javno zdravstvo DNŽ na tel. 020/341060 ili na https://www.zzjzdnz.hr/hr/naslovna
Objavljeno: 20.07.2021
Vezano za brojne upite dostavljamo popis obavezne dokumentacije za prijavu na natječaj za subvencionirani smještaj uz napomenu da je obvezno proučiti cjelokupnu dokumentaciju OVDJE
Studenti koji se prijavljuju za subvencionirani smještaj obavezno dostavljaju:
Objavljeno: 01.07.2021
Otvoren je natječaj za subvencionirani smještaj redovitih studenata u Studentskom domu u Dubrovniku u akademskoj godini 2021./2022. Natječaj je otvoren do 28. srpnja 2021. godine. Molimo studente da pažljivo pročitaju i prouče svu dokumentaciju a više detalja o natječaju pogledajte OVDJE
Objavljeno: 08.03.2021
Povjerenstvo za raspodjelu 0,5% za studentske aktivnosti raspisalo je javni poziv za financiranje studentskih projekata iz područja kulturnih, sportskih, znanstvenih i edukacijskih aktivnosti namijenjen aktivnostima studentskih zborova, studentskih udruga te studenata.
Detalje o natječaju i kriterijima natječaja kao i potrebnu dokumentaciju možete naći na slijedećim poveznicama:
JAVNI POZIV ZA FINANCIRANJE STUDENTSKIH AKTIVNOSTI
KRITERIJI ZA FINANCIRANJE STUDENTSKIH AKTIVNOSTI
IZJAVA O NEPOSTOJANJU DVOSTRUKOG FINANCIRANJA
Rok za podnošenje prijava je 15. ožujka 2021. godine. Prijave projekata s ispunjenom i potpisanom dokumentacijom te svi dodatni upiti dostavljaju se na mail scdu@unidu.hr
Objavljeno: 15.02.2021
U sklopu Završne konferencije povodom završetka Ugovora o bespovratnim sredstvima za projekt Kompleks studentskog doma Sveučilišta u Dubrovniku - svečano otvaranje, svi naši studenti danas imaju besplatan ručak.
Objavljeno: 14.02.2021
Završna konferencija povodom završetka ugovora o bespovratnim sredstvima za projekt
KOMPLEKS STUDENTSKOG DOMA U DUBROVNIKU - SVEČANO OTVARANJE
Prijenos uživo (Livestreaming)
Objavljeno: 23.12.2020
Od 24. prosinca do 6. siječnja studentski restoran u sklopu studentskog doma raditi će samo u vremenu za ručak od 11:30 do 14:00 sati zbog korištenja godišnjeg odmora.
Korisnici će moći nakon konzumacije ručka sa sobom uzeti menu obrok za večeru.
Objavljeno: 30.11.2020
Nastavno na više upita koje smo zaprimili oko smještaja u domu, a vezano za odluku visokih učilišta u Dubrovniku o prelasku na online nastavu, osim praktične nastave, studentskih vježbi te laboratorijske i terenske nastave, obavještavamo da korisnici smještaja mogu i dalje nesmetano koristiti smještaj pod istim uvjetima kao i do sada. Studentski restoran također nastavlja normalno s radom.
Ukoliko korisnici smještaja zbog prelaska na online nastavu žele privremeno ili do kraja akademske godine iseliti iz doma mogu:
a) raskinuti ugovor o smještaju u studentskom domu pri čemu prestaju sva buduća međusobna prava i obveze studenata i Studentskog centra Dubrovnik. U ovom slučaju studenti su dužni omogućiti i dogovoriti pregled soba te zadužene opreme te sobu isprazniti od svojih stvari i očistiti je. Studenti su također dužni podmiriti sve dosadašanje financijske obveze kao i one koje budu fakturirane narednih dana a odnose se na 11/2020. Raskid ugovora koji se potpiše do četvrtka 3. prosinca podrazumijeva da korisniku nećemo naplatiti smještaj za prosinac.
Korisnici smještaja su se dužni prilikom dužeg izbivanja od deset dana iz studentskog doma, bez obzira da li se radi o privremenom iseljenju ili žele raskid ugovora, obvezno javiti Odjelu smještaja zbog dogovora.