-->

  ODLUKA O FAKTURIRANJU UGOVORA O DJELU REDOVITOG STUDENTA

Objavljeno: 18.12.2017

Odlukom ravnatelja o fakturiranju Ug. o djelu redovitog studenta propisano je da će se, na zahtjev poslodavca, Ugovori o djelu redovitih studenata izdani u 2017. temeljem kojih je posao odrađen do 31.12.2017. godine, obračunati te izdati račun zaključno s datumom 31.12.2017., ako je Ugovor dostavljen u Studentski centar do 15. siječnja 2018. godine.

Ako se takvi ugovori dostave nakon 15. siječnja 2018., bit će obračunati i izdani računi u 2018. s datumom računa iz 2018. godine.


  Priprema za provedbu novoga postupka javne nabave izgradnje

Objavljeno: 20.10.2017

Temeljem odredaba Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14), a postupajući po rješenju Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) i uz konzultaciju sa Središnjom agencijom za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU), Sveučilište u Dubrovniku je u srpnju donijelo odluku o poništenju postupka javne nabave izgradnje.

Odmah se pristupilo pripremi za provedbu novoga postupka javne nabave. S obzirom da je u međuvremenu stupio na snagu novi Zakon o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16) trebalo je provesti prethodno savjetovanje s javnosti, koje je provedeno u kolovozu, na koje nije bilo odaziva. Potom se pristupilo opsežnom usklađenju troškovnika izgradnje Studentskoga doma i dokumentacije o nabavi s odredbama novoga Zakona i podzakonskih akata, a održan je i poseban sastanak Projektnoga tima (17. listopada 2017.) s glavnim projektantom i njegovim suradnicima, na kojem je detaljno raspravljena ta problematika. Potom je prihvaćena ponuda projektanta AT.AR. d.o.o. i ugovorena dorada troškovnika izgradnje kompleksa studentskoga doma s rokom izrade od 30 dana.


  Poništenje postupka javne nabave izgradnje

Objavljeno: 14.07.2017

Sukladno zakonskoj obvezi i sklopljenom Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz fondova EU u financijskom razdoblju 2014.-2020., nakon opsežnih priprema Sveučilište u Dubrovniku, kao javni naručitelj, početkom studenoga 2016. pokrenulo je otvoreni postupak javne nabave radova izgradnje Studentskoga doma.

U predmetnom postupku zaprimljeno je deset ponuda. Nakon postupka pregleda i ocjene ponuda, Sveučilište u Dubrovniku je šest ponuda ocijenilo valjanima te je 4. travnja 2017. donijelo Odluku o odabiru zajednice ponuditelja GH Holding d.d., Ljubljana i Presoflex gradnja d.o.o., Požega. Na navedenu Odluku žalbu je Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) izjavio žalitelj Kamgrad d.d. DKOM je prihvatila žalbu te je Odluka o odabiru poništena, a predmet vraćen Sveučilištu u Dubrovniku na ponovni pregled i ocjenu ponuda.

Postupajući po rješenju DKOM-a, Sveučilište u Dubrovniku je provelo ponovni postupak pregleda i ocjene ponuda. Uz konzultaciju sa Središnjom agencijom za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU), temeljem odredaba Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14), 10. srpnja 2017. donesena je Odluka o poništenju postupka javne nabave jer je cijena najpovoljnije ponude veća od osiguranih sredstava.


  KOMPLEKS STUDENTSKOGA DOMA SVEUČILIŠTA U DUBROVNIKU

Objavljeno: 03.03.2017

Stručni nadzor

 

Sukladno preuzetim obvezama iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz fondova EU u financijskom razdoblju 2014.-2020., Sveučilište u Dubrovniku je provelo otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za nabavu usluge stručnoga nadzora nad izgradnjom i opremanjem Studentskoga doma.

 

Na objavljeni natječaj javila su se četiri ponuditelja, među kojima je kao najpovoljnija odabrana ponuda ponuditelja Institut IGH d.d.

 

Nakon proteka zakonskoga roka mirovanja Sveučilište u Dubrovniku je 1. ožujka 2017. s odabranim ponuditeljem sklopilo ugovor o javnim uslugama stručnoga nadzora.


  KOMPLEKS STUDENTSKOGA DOMA SVEUČILIŠTA U DUBROVNIKU

Objavljeno: 21.02.2017

Privremena informacijska ploča na gradilištu

Sukladno preuzetim obvezama iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz fondova EU u financijskom razdoblju 2014.-2020., Sveučilište u Dubrovniku je izradilo i postavilo privremenu informacijsku ploču na ulazu na lokaciju gradilišta Studentskoga doma.

Privremena informacijska ploča sadrži osnovne elemente vidljivosti projekta: ambleme, podatke o projektu i sl. s naglaskom na one koji se odnose na bespovratno financiranje iz fondova Europske Unije. 

 


  KOMPLEKS STUDENTSKOGA DOMA SVEUČILIŠTA U DUBROVNIKU

Objavljeno: 24.01.2017

 Voditelj projekta

Sukladno zakonskoj obvezi i sklopljenom Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz fondova EU u financijskom razdoblju 2014.-2020., Sveučilište u Dubrovniku je provelo otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za nabavu usluge voditelja projekta za izgradnju i opremanje Studentskoga doma.

 

Na objavljeni natječaj javila su se četiri ponuditelja, među kojima je kao najpovoljnija odabrana ponuda zajednice ponuditelja Apozito d.o.o., Niva Konzalting d.o.o. i Tehno-ing d.o.o.

 

Postupajući po rješenju Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave Sveučilište u Dubrovniku je 20. siječnja 2017. s odabranom zajednicom ponuditelja sklopilo ugovor o javnim uslugama voditelja projekta.

 


  Studentima i učenicima neoporezivih 60.600 kuna godišnje

Objavljeno: 16.01.2017

Neoporezivi godišnji kumulativni iznos za rad studenata i učenika iznosit će 60.600 kuna i neće se računati na mjesečnoj razini, a sporne odredbe Pravilnika o porezu na dohodak bit će izmijenjene do kraja siječnja, zaključeno je u petak na sastanku ministra financija Zdravka Marića i ministra znanosti i obrazovanja Pave Barišića, s predstavnicima Hrvatskog studentskog zbora.

 

Predsjednik Hrvatskog studentskog zbora Petar Ramljak kazao je nakon sastanka da su studenti zadovoljni, jer je maknut sporni mjesečni limit pa će se neoporezivi dio njihovih primanja i dalje računati na godišnjoj razini i to na iznos od 60.600 kuna.

"Zadovoljni smo. Ovo je veliki korak naprijed, jer se Hrvatski studentski zbor uspio nametnuti kao važan čimbenik u rješavanju problema", rekao je Ramljak dodavši kako će Pravilnik biti izmijenjen do 31. siječnja.

Ministar Marić objasnio je kako će 60.600 kuna biti kumulativni godišnji neoporezivi iznos za rad i povremeni rad studenata i učenika.

"Tu smo uzeli u obzir argumentaciju studenata s obzirom na specifičnosti rada i povremenog rada učenika i studenata, gdje ima dosta elemenata sezonalnosti", rekao je Marić.

Kako je izvijestio, s predstavnicima studenata dogovoreno je osnivanje radnog tijela na razini Vlade koje će se baviti reguliranjem rada i povremenog rada učenika i studenata. U tom bi tijelu bili predstavnici ministarstava, studentskih zbrorova, a po potrebi i poslodavaca.

Na pitanje novinara zašto su se uopće pojavili prijepori sa studentima, Marić je odgovorio da je došlo do pogreške u interpretaciji i komunikaciji.

"Uzeli smo u obzir argumentaciju studenata s obzirom na specifičnost njihova rada. Njima se može dogoditi da, recimo, u nekom mjesecu nemaju nikakvih isplata, a u jednom mjesecu isplatu koja prelazi originalno ciljani iznos od 5.050 kuna", rekao je Marić. Istaknuo je da se do 60.600 kuna došlo na temelju kalkulacije mjesečne zarade od 5.050 kuna.

"To je jedan adekvatan iznos. Ta brojka nije sama po sebi izašla kao plod neke paušalne kalkulacije. Uzimali smo u obzir stvarne brojke", rekao je Marić.

Porezna uprava ovih je dana priopćila da su svi primici učenika i studenata do iznosa od 5.050 kuna mjesečno oslobođeni plaćanja poreza na dohodak.

Nezadovoljstvo među studentima izazvalo je tumačenje novog Pravilnika o porezu na dohodak, prema kojem bi se učenicima i studentima smanjio iznos koji tijekom godine mogu zaraditi, bez da na njega plaćaju porez na dohodak i prirez i to s 50.000 na 15.000 kuna.

"Učenici i studenti imaju pravo na dodatnih neoporezivih 15.000 kuna primitaka godišnje odnosno 1.250 kuna mjesečno, što sve zajedno iznosi 5.050 kuna mjesečno odnosno 60.600 kuna godišnje. Prema tome, na mjesečne iznose primitaka učenika i studenata do iznosa od 5.050 kuna neće se obračunavati porez na dohodak. Ako se ostvari mjesečni primitak iznad toga iznosa, na razliku iznad 5.050 kuna će se obračunati porez na dohodak i eventualni prirez", objasnili su iz Porezne uprave.

Također su istaknuli da će učenicima i studentima, ako im ukupni godišnji primici ne prelaze iznos od 60.600 kuna, cjelokupni eventualno plaćeni porez i prirez na dohodak prilikom isplata primitaka iznad 5.050 kuna mjesečno, biti vraćen nakon godišnjeg obračuna.

Tako su naveli da, ostvari li učenik odnosno student dohodak na godišnjoj razini do 15.000 kuna, njegovi roditelji odnosno skrbnik ostvaruju poreznu olakšicu za njega kao uzdržavanog člana (do sada je to bilo 13.000 kuna godišnje).

(Hina)

 

http://www.mfin.hr/hr/novosti/studentima-i-ucenicima-neoporezivih-60600-kuna-godisnje-2017-01-13-00-00-00


  KOMPLEKS STUDENTSKOGA DOMA SVEUČILIŠTA U DUBROVNIKU

Objavljeno: 28.12.2016

KOMPLEKS STUDENTSKOGA DOMA SVEUČILIŠTA U DUBROVNIKU

Zajedno do fondova EU

Projekt sufinancira Europska unija

iz Europskoga fonda za regionalni razvoj kroz Operativni program Konkurentnost i kohezija

Iscrpnije...


  Potpisan Ugovor o izgradnji studentskog doma

Objavljeno: 07.07.2016

UGOVOR o dodjeli bespovratnih sredstava u iznosu od 150,9 milijuna kuna za projekt ''Kompleks studentskoga doma Sveučilišta u Dubrovniku'' potpisali su  Dubrovniku ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Tomislav Tolušić, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU Tomislav Petric i rektorica Sveučilišta u Dubrovniku Vesna Vrtiprah. Iscrpnije...


  DOKUMENTI ZA RAD PREKO STUDENT SERVISA

Objavljeno: 05.07.2016

Molimo maturante i studente da prije dolaska u Studentski centar za učlanjenje, produženje članske iskaznice i uzimanje ugovora o djelu, na web stranici: http://www.scdu.hr/student_uclanjenje provjere koje je dokumente potrebno donijeti (originale ili preslike).


  Crveni Križ Dubrovnik organizira tečaj "POSTANI SPASILAC"

Objavljeno: 07.04.2014


  Kavana TEATAR - novi studentski restoran od 1. travnja

Objavljeno: 31.03.2014

Odlukom resornog Ministarstva, a sukladno prijedlogu Lokalnog i Nacionalnog povjerenstva za kontrolu usluga  studentske prehrane, Kavana Teatar (Iva Vojnovića 72) novi je davatelj usluga studentske prehrane u gradu Dubrovniku. Temeljem ove odluke studenti od 1. travnja 2014. (utorak) u navedenom restoranu mogu ostvariti pravo na subvencioniranu prehranu.

Dosadašnji davatelj usluge studentske prehrane Ivka d.o.o., na vlastiti je zahtjev zaključno sa 31. ožujkom, zatražio prekid Ugovora o pružanju usluga studentske prehrane. Slijedom navedenog Studentski centar Dubrovnik raspisao je javni poziv za prikupljanje ponuda za pružanje usluga prehrane u Gradu Dubrovniku te je nakon provedenog postupka Kavana Teatar ocijenjena kao najpogodniji davatelj usluga.

Zahvaljujemo se dosadašnjem davatelju usluga na predanom i kvalitetnom radu dugi niz godina te izražavamo nadu da će novi davatelj usluga adekvatno odgovoriti potrebama studenata.


  Objavljen Javni poziv za iskazivanje interesa za pružanje usluga prehrane studenata u Dubrovniku

Objavljeno: 22.02.2014

Studentski centar Dubrovnik, na temelju odluke Upravnog vijeća od 20. veljače 2014. godine, u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta objavljuje

 Javni poziv

za iskazivanje interesa

        za pružanje usluga prehrane studenata u Dubrovniku Iscrpnije...


  STUDENTSKA PREHRANA - uvodi se X-ica

Objavljeno: 04.11.2013

Od 4. studenoga 2013. godine u studentsku prehranu u Dubrovniku uvodi se studentska iskaznica (X-ica, E-indeks). Studenti su iksice dobili u studentskoj referadi, a za sva potrebna objašnjenja mogu se javiti u Studentski centar, na mail: scdu@unidu.hrjadranka@unidu.hr ili na telefon broj: 437-683.

Saldo na X-ici možete provjeriti na stranici:  http://www.cap.srce.hr/ProvjeraSaldo.aspx


  Obavijest studentima u vezi obveznog zdravstvenog osiguranja

Objavljeno: 23.10.2013

Prema odredbama Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju koji je stupio na snagu 01.07.2013. godine, svi redoviti studenti visokih učilišta koji su stariji od 18. godina, dužni su se s potvrdom o statusu redovitog studenta u tekućoj akademskoj godini 2013./14. javiti u HZZO radi reguliranja prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja.
Student treba uzeti potvrdu u referadi fakulteta, kupiti obrazac „TISKANICA 2“ , popuniti  i osobno (ili netko u njegovo ime) predati na HZZO-u.
Student prijavu na HZZO rješava u područnoj službi, prema mjestu prebivališta.
Radno vrijeme ispostave Dubrovnik je od 08:00-16:00.

Nakon 1.11.2013. studenti neće moći biti članovi Student servisa Dubrovnik (tj. raditi posredstvom SC-a) dok ne riješe svoj status na HZZO-u.